Multimodale Rehabilitation bei Patienten vor Lungentransplantation: Evaluation von zwei Trainingsformen
Effects of pulmonary rehabilitation in lung transplant candidates: interval versus continuous training
Glöckl, Rainer
Fakultät für Sport- und Gesundheitswissenschaft
Halle, Martin (Prof. Dr.)
Halle, Martin (Prof. Dr.); Hahn, Daniel (Prof. Dr.)
SPO Sport
COPD, pneumologische Rehabilitation, Trainingstherapie, Ausdauertraining, Intervalltraining
COPD, pulmonary rehabilitation, exercise training, endurance training, interval training,
Obstruktive Ventilationsstörung; Bewegungstherapie; Rehabilitation