Supervised Sequence Labelling with Recurrent Neural Networks
Überwachtes Labeln von Sequenzen mittels Rekurrenten Neuronalen Netzen
Graves, Alexander
Fakultät für Informatik
Schmidhuber, Jürgen (Prof. Dr.)
Kramer, Stefan (Prof. Dr.)
DAT Datenverarbeitung, Informatik
Artificial intelligence, neural networks, sequence learning, speech recognition, handwriting recognition, long short-term memory, connectionist temporal classification, multidimensional neural networks
Rekursives neuronales Netz; Sequenz; Maschinelles Lernen
DAT 717d; DAT 708d