User: Guest  Login
Original title:
Gebäudemodell-basierte Strukturanalyse im Bauwesen
Translated title:
Building model based structural analysis in the building industry
Author:
Romberg, Richard
Year:
Document type:
Faculty/School:
Fakultät für Bauingenieur- und Vermessungswesen
Advisor:
Rank, Ernst (Prof. Dr.)
Referee:
Rank, Ernst (Prof. Dr.); Beucke, Karl (Prof. Dr.)
Format:
Language:
Subject group:
ARC Architektur; BAU Bauingenieurwesen, Vermessungswesen
Keywords:
Gebäudemodell; Strukturanalyse; Tragwerksplanung; 3D-Berechnung; FEM mit höherer Polynomordnung
Translated keywords:
building model; structural analysis; building design; 3D calculation; higher-order FEM
Controlled terms:
Gebäude; Modell; Strukturanalyse ; Tragwerk
TUM classification:
ARC 400d